Steaua aduce intariri!

"Imi pare rau ca ma despart de FC Brasov, de colegi, antrenori si suporteri, dar acesta este fotbalul. Datorez enorm de mult Brasovului, pentru ca aici m-am consacrat ca jucator si m-am simtit apreciat de toata lumea. Sunt mandru ca am jucat la FC Brasov, m-am simtit extraordinar aici. La FC Brasov m-am facut remarcat si mereu Brasovul va ocupa un loc special in sufletul meu.

  Chipciu si-a luat la revedere de la Brasov cu o declaratie emotionanta! Neculaie n-a avut atatea carduri sa il conviga sa ramana: Ma despart de multi prieteni alaturi de care am trait clipe frumoase, dar cu siguranta vom tine legatura si vom ramane prieteni in continuare. Din pacate, drumurile noastre se despart acum. Sigur am fost de transferul la Steaua doar cand am semnat contractul. Sper sa-mi fac datoria la noul club si sa fiu sanatos", a spus Chipciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu